tisdag 5 november 2013

Oh No .....

När jag jobbade i fredags så ringde en jobbarkompis och sjukskrev sej 
Och oj vad dålig hon var 
Tok förkyld 
Jaha och vad händer jo på lördagen så känner jag hur den kommer smygande 
den där dumma förkylningen =(
Den är inte rolig och verkar vara väldigt tjurig 


Jag har faktist inte tid med det här 
Mitt sovrum är inte klart och inte dom julklappar som jag börjat med heller 
Men en förkylning är väl aldrig välkommen när den än kommer 
Så igår var jag till apoteket och köpte lite olika medikamenter 
Och kom då på att jag har som tradition att köpa glögg till våran yngsta 
Ifjol sa nr 2 att "jag tycker också om glögg"
Så i år köpte jag två flaskor tradition 


Så vi får väl se vad dom tycker om den =)
Nu ska jag kurera mej 
Ha en fantastisk dag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar