onsdag 25 maj 2016

Renovering

Men nu är det nästan pinsamt länge sen jag skrev 
Så blir det när man har mycke runt sej 
har jag hört 
I alla fall så har vi börjat med huset 
Å det kommer att ta sin tid men jag vill ju vara klar nuuuu


Björn river kök 


Så såg det ut bakom 


Mera kök 


Och det här var det som vart kvar 


Kakel ska bort 


Visste inte hur vi skulle göra med taket 
Äsch ta bort det sa Björn 
Å poff så var det borta 


Jag rev bort 2 lager matta +1 lager masonit 
Fattar ni hur många spikar masoniten satt med ??
Säkert 300-400 som jag drog ut 
kul jobb =)


Toaletten ska byggas ut å bli större 



håhå jaja


Hittade tapet när vi började riva väggen i vardagsrummet 
Ganska frän 


Å Björn han jobbar han 


Tidning från 1877


Min middag igår när jag rev matta 


Å tittade på vårar nya kök 


Tror att det blir det här köket 
Men vi får se =)

Ja det var väl det så långt 
Förra v var dom här och hämtade grovsopor 
så då körde vi 6 släpvagnar med kök m,m 
mycke bra 
men dom skulle gärna få komma igen nu om ett tag 
när vi ska slänga väggar å golv å en hel massa mer =)


Utsikten är helt ok 







2 kommentarer:

  1. Jäklar va ni kommit långt
    Måste komma upp og slänga ett öga på "förödelsen" ;)
    Men bra jobbat Cicci & Håkan !
    Om ni behöver en extra hand i helgerna eller ja du vet när jag är "ledig"
    Så vet du vars jag finns :)

    SvaraRadera
  2. Emmelie Åslin25 maj 2016 kl. 12:18

    Jäklar va de händer grejer!!

    SvaraRadera