tisdag 20 augusti 2013

Jaha nu har jag snart varit rökfri i 4 veckor för första gången på 36 år
pinsamt skämmit 
men nu har jag bestämt mej nu får det vara nog
Är faktist lättare än vad jag trodde 


Visst är det vissa stunder som är dö jobbiga men då tar jag upp snusdosan 
och leker med den en stund så går det över 
Jag tar en snus om dan och sen använder jag e-cigarett 

och den använder jag ca 1-2 ggr per dag 
och det är bara vattenånga i den
 så det är inte farligt men man har nåt att fingra på 
Så jag tycker faktist att jag varit duktig så här långt =)

I torsdags så hämtade jag dotter nr 1
vi var till stan och shoppade 
Sen var vi på "Torget " och åt
helt ok men inte jätte bra 


Hamburgare 


Och räkmacka 

På fredagen for vi till selånger på marknad, men innan vi for dit 
så måste Brutus tvättas eftersom han rullat sej i skit =)


Inte roligt =(


Vi var där vid 15 och det var helt perfekt 
För det var inte mycke folk så man kunde gå utan att trängas 


Ett måste för mej är langos 
Så vi tog varsin sen köpte jag strumpor och bröd 
Sen var vi nöjda 
Vi for upp till torpet och myste 


Harry myste 


Junior och Brutus åxå =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar