måndag 14 oktober 2013

Mina fötter

Nu är den här jobb helgen över 
och det är så skönt att vara ledig en hel dag 
Jag jobbar på ett demens boende 
inte så stort men det blir mycke spring
Igår gick jag 


Och det var bara
på jobbet 
Sen gick jag en massa hemma eftersom att jag hade 4 timmar ledigt mitt över dan 
Så på dom timmarna var vi till torpet och gjorde vinter 
sen bytte vi lampor på bilen m,m
Så lite duktig var jag iaf 
Idag vart den besiktad med blankt papper =)
Jag hämtade mina tapeter som äntligen hade kommit 
Var även till Birsta och stor handlade 
Fyllde nya frysen då den andra gått sönder 
men nu så =)
Nu håller jag på att göra klart min fjärde kudde med romber 
Sen måste jag börja på 2 par lovikka vantar som jag har beställning på 
samtidigt som jag måste jobba och göra klart sovrummet m,m
Det är för få timmar på dygnet tycker jag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar