tisdag 9 juli 2013

Fortfarande hemma =(



Ja jag är fortfarande hemma med ond hand 
tycker inte att det är roligt längre =(
Man känner sej frisk tills man gör något med handen 
typ borsa tänderna går inte så försökte med vänstern hahaha
gick ju inte alls ju .
Städa funkar inte m,m m,m 
Så det blir mer inflammations hämmande och alvedon .



Sonens bil kom iaf hem från USA förra veckan och jag tok nöjd 
Han är borta på jobb och kunde inte vara med och lasta ur 




Har iaf varit till Västerås på Power big meet
Och det var som vanligt mycke folk och varmt
men det är första gången jag inte gjort något

Igår var jag till läkarn som inte kan säga riktigt vad det är men troligtvis en inflammation
och en nerv skada hm
VILA
När jag var klar så for jag till svärmor och drack kaffe sen tog vi en tur till Skatan
där vi myste och åt lunch





Strömming och potatismos
gott som bara den
I morgon blire stan och plocka upp äldsta dottern med
katt och 2 hundar
ska mysa lite i 2 dar
Ha en jätte bra dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar