söndag 30 juni 2013

jahaja

Innan midsommar så var jag till Birsta och handlade 
och när jag kom hem så låg den här i en påse


Hur gick det till ??
Vart iaf jätte glad =)
och är hur nöjd som helst


Hittade även Starbucks kaffe i en affär
och jag bara älskar deras kaffe
vet inte hur många jag drack i USA
Men den här var INTE bra =(
vart jätte besviken


Sen så var vi varit till Österström där en av Sundsvalls bilklubbar hade midsommar firande 
Det var jätte bra men myggit 
Hade med oss husvagnen som så många andra 
På lördagen började det regna och skulle så göra hela helgen så vi for hem, tur det var nära =)
Och kort det knäppte jag inga =(

Sen har jag gjort klar en väska 
som har legat ett tag men nu är den klar


I fredags så var jag till läkarn med min hand som har varit hemsk
 sen jag klippte buskar i 7 timmar med en sekatör den 5/5
Men jobbar man innom vården så får man ju alltid höra "ta en alvedon"
och jobba på 
Så det gjorde jag, trodde jag skulle härda ut till semestern 
men det gick inte 
Och då undrar läkarn 
varför jag inte kommit tidigare 
Ja säg det =)
Iaf så vart jag sjukskriven för första gången i mitt liv.
Och det är inte roligt att försöka inte göra nåt utan vila handen
Har aldrig varit bra på att inte göra nåt
Bara att bära en kaffekopp i nån minut så får jag lida för det på natten då ja vaknar med en djävulskt värkande hand
Har inte sovit en hel natt utan värk på snart 2 månader och det känns vill jag lova 
Fick en massa mediciner och innan apoteket öppnade 
så var jag till IKEA och åt frukost


Mycke bra och bara 29:-
I går körde jag dottern till en bröllops fotografering eftersom att hennes
bil är lite trasig 


Och det funkar att köra bara för att jag har automat
annars skulle det inte gå heller 
På väg från henne så körde jag fel väg och hamnade där allt folk satt och tittade på 
när dom satte dit en del av bron som dom håller på med i Sundsvall
Nästan folkfest 


Imponerande för den är INTE liten den där 

Hittat fyrkantiga stickor som jag skickat efter och vill prova 
Har fått hem dom nu men det får vänta tills min hand mår bra 
Men det kliar i fingrarna att prova =)
Köpte dom på 

Och det gick tokfort att få hem dom 




Ja det var väl allt för den här gången 
Ha en trevlig dag i solen  =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar