söndag 16 augusti 2015

Nu är det nära slutet



På torsdagen sista v så for vi till Sandslåns camping i Kramfors
Mysigt ställe å vi hade även tur med vädret 
Fredagen då kom Emmelie dit
hon ska skriva reportage för bilsport classic 
Det är ju bilträff här imorrn 






Vart lite dricka,grillat å mys 




På lördag var det dax att fota 
Ja för Emmelie , jag gick med å höll koll på block å sånt 
Sen insåg jag att jag inte tagit ett enda foto 
hahahaha




Några av Emmelies modeller kom åxå dit 
Så då vart hon SÅ glad 



Amelie,Emmelie å Helena 
Linda-Marie leker med eld
Annelie vill ha bildbevis att hon har klänning
(hoppas hon inte ser det här )
Emmelie med sina vänner 





Så här såg det ut i mitt rum när jag kom hem 
trodde det var Emmelie 
men det var Vidar och Idun som låst in sej 
Mamma Rikke å gammelfarmor 
Visade hur dom skulle öppna fönstret så dom kom ut tillslut 
Det borde sitta en skylt på sånna där små 
"LÄMNAS INTE ENSAMMA "



Har åxå gjort en barnfilt 
Vart ganska nöjd 




Hade lilleman här å då ska det skruvas 
den här gången var det däckbyte på schemat 
Gick hur bra som helst 
Stort A



Tog en snabbtur till selånger efter jobbet i fredags 
för att äta en langos 
Fanns bara frysta räkor så jag tog en med ren ist 
Kanon god 
Köpte lite annat å sen hem 



Skulle ju ha dom här juvelerna då mamman å pappan skulle på kalas 
så vi for till torpet å sov där  





Ibland saknar jag den här lille rackar alldeles förfärligt 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar