lördag 6 juni 2015

6 Juni


I dag är det ingen vanlig dag 
I dag är Emmelies födelsedag
Hurra Hurra Hurra



Hon var alltid så överbrydd (Emmelies eget hittepåord)
över att alla flaggade på hennes födelsedag 
=)
Den här helgen är min jobbhelg 
men eftersom att det är bilträff i stan så tog jag semester idag
Till vilken nytta då ??
Det REGNAR =(
Å då är det inge roligt att gå på bilträff ute 
så vi blir hemma
Var upp till torpet och klippte gräsmattan i onsdags
å det gick så där 


Först jobbade den här rackarn så jag fick vänta 15 min 



Sen när jag klippt en stund så började det tokhagla
jaha in å städa 
så slutade det, ut igen 
Då vart det spöregn 
å så där höll det på 
Så jag for hem 



Här är Vidar på sitt tårthus 
(traktorgarage)
Fantastisk unge det där =)
Ja å nu ska jag sitta här inne på min lediga dag 
å titta på regnet =(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar