tisdag 26 maj 2015

Men snart på g igen



Förra veckan var ingen höjdare 
Vart tok förkyld
och jag är inte bra än 
men jobbar ändå


Jag orkade iaf virka när jag var sjuk 
Så det vart 4 kaniner =)







Sen ena dan så vart det en duns i fönstret
Såg en skata som flög iväg och kvar låg en hackspett
Jag som är rädd för fåglar vågade inte gå fram till den så 
jag pratade med Elina som trodde den bara fått hjärnskakning
Jag skrattade så tårarna rann 
HAHAHAHA en hackspett med hjärnskakning
Jaja iaf så kvicknade den på sej å flög iväg 




På lördag hade vi lille Vidar här 
Så jag tyckte vi skulle bygga ett traktorgarage
H tog fram pallar å skruvade ihop 
å simsalabim ett 
(som Vidar säger)

ETT TÅRT HUS 

HAHAHAHA


På söndagen bjöd vi svärmor på go middag 



Vidar ville INTE ha bläääääääPlockade bland lite saker å hittade  



En kudde jag gjorde till Björn då han var liten 




Å den här till Elina 
Men jag hittar ingen jag gjorde till Emmelie 
så hon kanske inte fick nån =(





Har även gjort en Ior 
Å han får mej att le för han vart inte så vacker =)
Nu blir det mys med V 
Saft å popcorn 
Kan det bli bättre =)



1 kommentar:

  1. Jo jag tror jag fick en :) känns som om det funnits tre.

    SvaraRadera