torsdag 30 april 2015

Återfall


Ja jag har ett problem 
Är både garnoholik
och 
väskoholik
Trodde jag var botad men 
nu när jag ( nästan inte alls) slutat köpa garn
Så hittade jag en väska på
och jag kunde inte låta bli 



Är väl inte den billigast väskan jag köpt 
men å andra sidan så kommer den hålla i många år
så slår man ut kostnaden på alla år så är den ganska billig 
eller hur ?????
Tror inte att det är den sista väskan jag köper där .
Har redan sett ut en annan =)
Sitter nu och har radion väldigt högt 
för nu har dom börjat med dom där j-la smällarna 
Och Snobben är skräckslagen som vanligt 
Gubben sover eftersom han inte kommit in i Svensk tid ännu 
Snart kommer Vidar och ska sova med mej i natt 
MYSIGT 
Imorrn är det en ledig dag innan helgjobb 
Men nästa helg far vi till Stockholm 
Ska bli skönt 
Ha en bra sista April 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar