söndag 15 mars 2015

Solig jobbhelg


Vilken fantastisk helg 
(om jag inte jobbat)
Hade delad tur på lördag
vilket innebär jobb 7:30-12:30 
sen ledig fram till 16:30 och därifrån jobb  till 21:30 
Kul va ??
På mina lediga timmar hade jag tänkt sitta i solen och virka 
Men det blidde inte så 
Vart städning av bil 
åsså kom lilla V och hjälpte till =) 









Jag tog med mej lite likör till gummorna på jobbet 
så efter middagen vart det 
Kaffe , likör och sockerkaka( som en anhörig haft med sej )
Jag fick bara kaffe =)
Men dom åt och drack och sjöng snapsvisor 
Dom är för goa =)
Håller även på med en kanin som är såld till Kina 
lite roligt =)
Sen en sjal och en bebisfilt (som inte kommer att bli nån filt )
osv osv hahahaha
"jag är såå duktig och bara gör en sak i taget "
jo men precis =)
Det var så nån vecka sen spårade det ur 
Nu kväll innan jobb imorrn sen är jag ledig heeeela tisdagen 
Ibland har man tur 
God Natt 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar