lördag 3 januari 2015

Shopping


Vaknade 8 imorse eller ja har inte alls sovit bra inatt
den där fullmånen ni vet 
ställer till det med min sömn =(
Vart en Birsta tur idag iaf 
Började med en fika 


Lille man fyller ju år 
Så det vart en massa kläder till honom 
Jag är en sån som inte gärna köper leksaker
Det bara läggs på hög och tar plats 
Blir väl mer när han blir äldre 

Sen hittade jag en ny resväska 


Eftersom den förra gick sönder 
Så nu vart det en med knäpplås och ingen dragkedja 
Lite ånger om jag köpte en storlek för liten men det lär ju visa sej 


Sen på Rusta , köpte en filt till Snobben 
Och tro det eller ej 
när jag kom hem hade även 30 nystan garn halkat med ????
Funderar på en filt eller ..... ja jag vet inte 
Nu kaffe sen kalas 


Älskar den ungen <3
Ha en bra dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar