torsdag 25 december 2014

Resor


Sitter och räknar hur många gånger jag varit utomlands
Började när jag var 8 
Då vart det Benidorm
Sen Kanarias med bror och mappa
Kanarias igen 2ggr med bror och mappa
Mallis med mamma pappa bror och en kompis
99 for vi till USA nästan 4 v då var det h och jag + barna 
2005 Kanarieöarna på systersonens bröllop 
(han visste inte att jag skulle komma )
Kanarieöarna igen med syster hennes dåvarande jag och H
Samma igen 
Kanarieöarna med syster och tjejerna 
Marocko och Bettan
Rhodos med Bettan 
Mallis med H
Grekland 
Grekland
Grekland
Kanarias orcidea 
Malta med H
Kanarieöarna Las Gavias
Samma igen 
USA
Kanarias Don gregory 
USA
Canarias don gregory
Canarias don gregory
Kanarias med H
Turkiet
Jag har säkert glömt nån resa 
Men det blir en del ändå


Natti Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar