lördag 6 december 2014

Lite pyssel

Ja nu är det bara 18 dagar till jul
och snön finns inte här 
men å andra sidan så är det inte så kallt heller =)


Mest frost men det är ju vackert 
Har varit sjukskriven för mitt knä och inte gjort så mycke 
men lite pyssel har det blivit 




Vantarna är eget hittepå mönster 





Glasunderläggen hittade jag hos 
Hon gör så mycke fina saker =)


Gick igenom en färdig låda och jag har fler 


Trots att jag gillar att göra vantar 
så glömmer jag alltid att ta med mej när jag ska ut 







Hittade så söta luvnissar som jag var tvungen att göra 
Dom ska flytta till lästa dottern i stan 
Jag hittade mönstret här 


Min söta Hippo vart klar i somras och har ännu inte fått ögon men dom kommer =)
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på att göra 
Har ide`torka och det är inte roligt 
Men ha en bra lördag =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar