onsdag 17 december 2014

Byte


Idag var jag till stan och beställde nya bågar 
Jag kom inte överens med dom jag valt 
Hade med mej ena dottern som smakråd
så i mitten på januari kommer dom 
Sen var vi och fikade 
När jag for hem så hämtade jag garnpaket
Från 


Jag älskar det garnet =)
Så jag beställde lite mer när jag kom hem för jag hade glömt några färger 
OPS ;)
Dotter nr 1 hade beställt köttsoppa så den står på spisen nu och puttrar 



Sen var jag så dum och talade om för dotter nr 2 
att jag nästan var klar med mina Lovikka vantar 
"Å mamma vet du ?? Jag hittar inte mina "
Jaha så då får du väl ta dom här då
Så nu har jag gjort dom klara 



Tagit med blixt så därför ser dom ut så här 

Det roliga är att dom förra jag gjorde hamnade i stan hos dotter nr 1
för hon hittade inte heller sina 
Man ska inte tala om vad man gör =)
Men samtidigt så är det ju roligt att dom vill ha det man gör 
eller hur ??
Nu ska jag se vad jag ska göra med det nya garnet 
Ha en bra kväll 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar