lördag 21 september 2013

Ojojojoj

Nu har jag varit rökfri i 9 v
Och det har blivit + 7 kg hm
Jag har inte ätit mer än vanligt men kilona kommer ändå =(
Ganska irriterande , jag vill inte ha dom ju 
Var in på BOOM i veckan och där fanns en fin burk till den som älskar kakor 


Det gör inte jag , är faktiskt en kak hatare (eller så älskar jag kakor)

Men ska ta tag i det med början på måndag .
I dag har jag jobbat hela dan sen kom dom och hämtade dotters bil för nu är den såld


Sen vart det kina mat med goda vänner  och jag tror jag spricker 
Fick paltkoma 
Det var himla gott iaf
Imorrn har jag delad tur och sen ska jag nog vara hemma nästa v 
för nu mår inte handen någe bra 
men kanske med lite vila och medikamenter så blir den kanske bra 
Kan ju alltid hoppas 
Ha en jätte trevlig kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar