tisdag 3 september 2013

Men nu

Men nu är det nära 
Den ska torka nu sen så är kudden klar .
Måste säga att den var otroligt rolig att göra 


Inte världens bästa foto men ides inte ta fram kameran 
Ska göra det när den är färdig 

Jag hittade den här 

Och hör och häpna jag fick till hårddisken 
Med hjälp från en otroligt trevlig pojke på 
teknikmagasinet =)
Så nu har jag sparat alla mina böcker m,m
Och på tal om böcker hm 
1987 började jag läsa Isfolket, en serie på 47 böcker 




Jag har läst dom 7 ggr 
MEN nu har jag fått dom som ljudbok hahaha
ojojoj vad jag kommer att vara tråkig den närmsta tiden ;)
Jag har ju i och för sej börjat på en nu kudde som snart är klar 
och sen blir det en barnfilt 
eftersom att det kommer en liten till snart 
så då är man duo farmor 
Roligt 
Men nu isfolket =)
Ha en bra kväll 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar