onsdag 21 augusti 2013

En date =)

I går hade jag en date med dotter nr 2 
Vi var på "Tant Anki och fröken Sara "
Tog en sallad eftersom att det var tok varmt ute 
Och det var såå gott 


Jag var även och köpte mej en extern hårddisk


Och nu är ju jag sån att jag tror att allting bara ska fungera när man stoppar i sladden 
men så är det INTE 
Det gååår inte att flytta över saker till den 
och jag är inte bra på datorer å sånt 
Så jag far nog och köper en som funkar både på mac och pc direkt utan 
massa krångligheter 

Men det finns ju roliga saker åxå 
som att kliva upp på morgonen och luften är frisk och det ser ut så här 


I dag blir det nog mest städa (eller så inte)
Ska även försöka få till mina garner 
och göra klart en kudde till dotra 
Eller så blir det ingenting 
Men det blir iaf jobb i kväll 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar