torsdag 29 augusti 2013

Clean

I dag har jag fyndat =)
I fjol upptäckte jag Clean 
En parfym som doftar nytvättat 
och jag bara älskar den 
Så i veckan fick jag rabatt kuponger från Ålens 
och nu när jag var där hittade jag 


4 Flaskor 30 ml för lite över 500 :-
I normala fall kostar en flaska 455:-
1820 :- för 4 
Fattar ni vilket kap =)

I går tappade våran yngsta telefonen i toaletten 
hon han dock inte spola så hon fick tag i den 
men tyckte att det var lite äckligt så hon spolade av den ????
Hon är 24 år ???
Behöver jag säga att den är sten död nu .
Så snäll som jag är så for jag och köpte henne en ny idag 
en lika dan som hon hade 


Hon är nu sån att hon inte behöver det senaste och hon trivdes med den förra 
Så det vart en lika dan 
Eftersom att det är en S2 så kostade den inte en förmögenhet 
Så nu är hon åxå glad 
=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar