tisdag 11 juni 2013

Flitig eller

Tänker hela tiden att jag ska skriva här
för min egen skull först och främst åsså glömmer jag bort =)
Men det har nog inte hänt så mycket
Den 5 maj var jag ute och klippte m,m hela dan och har sen dess 
haft jädrans ont i handen, den vill som inte 
Vaknar på nätterna med domingar osv.
Har sagt på jobbet att jag ska gå till läkare men kommer inte iväg
Är inte nåt favorit ställe precis
Var dit för 2 år sen men bara för att jag vart hundbiten
Andra saker läker själv
Krock med älg voltade 1 1/2 varv landade på taket 
Var till sjukhus fick vänta länge ( 45 min )
Åkte hem sur utan hjälp.
Svanskotan jag slog sönder i ett fall (tog 6 månader)
När jag tvättade bilen klev jag  på en spik 
trodde att det gått hål rakt igenom foten 
för då skulle jag kunna spola med slangen rakt igenom och gjort rent
Men inte ( tog 7 veckor innan jag kunde gå som folk)
Fastnade med handen i en spik och den vart VÄLDIGT infekterad
Men jag hade penicillin hemma efter hundbettet så den vart bra på 2 veckor
Lite andra småsaker 
Och det mesta ordnar sej men ibland behöver till och med jag hjälp
Men det sitter väldigt långt inne 
I helgen var vi på bilträff i stan 
och där var det bilar =)
Dom var blåa,röda,rosa,gula och......
Ja i massor av färger och modeller ;)
Hade som vanligt bara telefonen att fota med och tog väl inte så många bilder heller 


Bil bedömning var det iaf och många bilar 



Crusingen på kvällen hade varit bra om gatan varit längre och alla bilar rört på sej 
men det stod mest bara still så bilen vart het .



Så vi for och köpte glass sen till Fläsians Camping där det snart 
öppnar ett 50-60 tals fik =)
Hon var där så vi fick gå in och titta och oj va fräckt ställe =)
Jätte mysigt 


Och hemma på min gata så blommar syrenerna och har snart blommat ut 
inge roligt att det går så fort med allting
Men om en månad har jag semester om min hand håller så länge 
det känns inte så just nu men man vet aldrig 
Jag kan vara ganska dum tjurig 

Ha en fantastisk kväll =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar