onsdag 22 maj 2013

Ledig igen =)

Ja helgen som var så var jag faktist ledig fast det var FIN väder 
vilket inte hör till vanligheterna.
Brukar jämt jobba då solen skiner =)
Men nu i helgen var det sommar 
och tok varmt 
Satt på altanen under tak hela lördagen förutom en timme då jag satt i solen 
 men det vart för varmt så det vart under tak =)
Tokigt va =)

Satt och stickade på en tröja åt barnbarnet
Och det blir ganska varmt att sitta i solen med en stickning i knät 


Och så här vart den =)
Inte såå tokig 



Sen så måste jag ju klippa gräset 
Det växer ju såå himla fort 
men med en bok i ipoden så går det som en dans =)


Har ni sett så vackra blommor det växer hemma hos oss
Små gula solar överallt 
Vackert 


Har fortfarande inte tagit hem min rätta kamera
 så jag fotar allt med telefonen 
Men så här ser det ut här nu kl 23:35 
Hade det inte varit så molnigt så 
skulle det ha varit mycke ljusare 

Ha en jätte bra kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar