måndag 22 april 2013

Helgen som var

Efter den här helgen känner man sej lite mör 
Den var inte jobbig men efter en jobbvecka på 5 dar 
känns det i kroppen att man klev upp tidigt och la sej sent hela helgen 
Det är ju åxå roligt att det händer nåt nära där man bor 
Det var mycke fina bilar m,m och folk 


Fotograf Emmelie Åslin

Cleo tatuerade en del
Även mej =)
(Inte jag på bild)
Min tatuering är en text på latin där det står 
"Det ordnar sej "
Jag ville ha nåt som är jag
 och mina barn tycker att den är klockren 
För det är nåt jag tror på och alltid säger 
Att det ordnar sej alltid =)))))



Eva Eastwood blir stylad av  



Även att nu har ljuset kommit och bättre blir det 
Tog den här bilden 20:45 i lördags och det blir bara ljusare och ljusare 
Älskar den här årstiden =)
I morgon ska jag försöka skotta fram mina sommardäck 
som ligger i en bod med en massa snö framför 
Det är på skuggsidan så jag kommer inte åt dom 
Hur tänkte jag när jag skottade av taket ?????
Ok kl är 22 och nu vart det kvällen 
god natt alla fina =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar