tisdag 5 juni 2012

REGN

Men åhh nu har det regnat och varit kallt i 5 dagar och det är inte roligt

Men vackert är det 
Min yngsta säger alltid "men mamma det spelar ingen roll vilken årstid eller vad det är för väder du tycker ju att allt är sååå fint "och det ligger nog nåt i det för det är vackert =)

 I fjol köpte jag mej en hängmatta och den har jag hängt på altan så att jag kan ligga där när det är tok varmt ute, så i år har jag legat där 1 gång .


Och sen har vi allt som växer och blommar 


Det är ju så vackert 
Svärsonens AIK sockar vart bra å han nöjd.
Vart lite garn kvar så det vart ett par torgvantar 


I dag är en ledig dag med regn vilket betyder lite städ och sen stickning och nån ny bok i öronen 
Det är ju sååå bra med ljudböcker man kan göra så mycket samtidigt vilket passar mej perfekt =)


En lite julig socka som passar bra i denn här kylan, jag ska inviga i helgen då jag tar med mej min äldre dotter och hennes 2 Bengaler till torpet och där blir det en massa mys 
Ha en bra dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar