måndag 14 maj 2012

Börja om från början

Skickade efter garn till ett par sockar och det var väl ok till jag skulle börja på den andra .....
Det vart inte samma mönster, den ena vart flammig och den andra randig =(

Syns inte så bra, men det gjorde det så jag rev upp allt och då vart jag suuur 
Men vart lite glad igen när jag vann på postkoden, inte mycke men 300 iaf =)
Och så var jag inge glad igen när en kär väns barn var med på bussen som körde av vägen igår .
Nu gick det bra, men den här vännens familj har varit med om saker som ingen ska behöva gå igenom.
Och jag vill bara att dom ska få lite lugn och ro 
Efter en lååång jobb helg så har jag gjort rätt för en bra film och lite stickning vill iaf inte vara ute för där blåser och regnar det , så jag hoppas att det här garnet är bättre 
Ha en fantastisk dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar