onsdag 9 maj 2012

Länge sen nu

Ja men nu var det ju lääänge sen , men jag har som inte hunnit eller vad .
I alla fall sen sist så har det varit fullt upp med jobb och andra aktiviteter 
20-22:a April så var det Sundsvall Custom Hotrod Show


Var där hela helgen och hjälpte Fotograf Emmelie Åslin med diverse saker 
Sen var det mera jobb och sen kom mera SNÖ ??? 5 maj hur kul är det då ??

Och sen har det varit massa ute jobb m,m
Har även fått hem två böcker som kanske kan komma till nytta 

I går var jag barnvakt åt en gopropp
Är ju ÄNTLIGEN farmor 


Senare idag eller imorgon måste jag fara och hämta paket :)
Satt och tittade på garn och det vart INTE billigt men men 
Och nu vet jag inte vad jag ska göra hade tänkt gå ut men det tok regnar ju och jag vill INTE städa så det blir en film och lite stickning, inte fy skam det heller 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar